niedziela, 13 kwietnia 2014

12.04.2014r. Wielki Dzień Mojego Syna :)

 Więc nasz Jakub jest już Dzieciątkiem Bożym :) I nawet ma swojego Anioła Stróża :)



Nasz synek otrzymał na chrzcie imiona Jakub Edward. Byłam mile zaskoczona, ponieważ Kubuś całą uroczystość w kościele przespał. A bałam się, że będzie płacz przy polewaniu główki. Czyli że mój Synuś potrafi mnie jeszcze pozytywnie zaskoczyć :)



















Na przyjęciu obecni byli najbliżsi naszego Skarba. Ale najważniejsze osoby to Rodzice Chrzestni, czyli ciocia Ania i wujek Michał :)


Kubuś dostał wiele wspaniałych prezentów. Oto kilka z nich:














Jednym z prezentów była skarbona zielony słonik i postanowiliśmy, że każdego dnia będziemy wrzucać do niej 1 zł. W momencie, gdy skarbonka będzie pełna, rozbijemy ją i kupimy coś fajnego Kubusiowi :)


Najważniejsza chwila.

Kubuś z Gośćmi.











Kubuś z Rodzicami.











Tort Jakuba.












Nasz Skarb :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz